Ali moram s seboj vzeti stekleničko v bolnišnico?

In če je tako, katero podjetje dati prednost in koliko kosov vzeti?
Hvala vsem za nasvet

  • Hvala 2
  • Hvala 1
  • Hvala 2
  • Hvala 2
  • Hvala 2
  • Hvala 1
  • Hvala 1

Hvala, da ste prebrali. In pogosto s kakšnim časovnim obdobjem? Tako pogosto, kot želite, v prvih dneh bo imela koristi le. To je za obrtnike, da sledijo jasnemu urniku, naravoslovcem - na zahtevo. Tukaj je zelo dobra stran o dojenju http://breastfeeding.org.ua/how/index.html

In kljub temu - iz tega razloga malo govorijo o tem, in vedo za ta čip, predvsem svetovalci za GV. V prvih mesecih je treba otroku dati enako dojko 2,5-3 ure. Potem pa v naslednjih treh urah - še ena prsna kosa. Zakaj? Mleko je razdeljeno na mleko, ki je spredaj ogljikohidrat - je tekoče, otrok se napije z njim - in hrbtna maščoba, ki jo otrok poje. Če zamenjate dojke vsako hranjenje (desno / levo), potem otrok prejme, v bistvu, samo sprednje mleko. On ne dobi dovolj, napihne, pogosto prosi za dojke, materino mleko se lahko zmanjša, še posebej, če se hrani celo po urniku. Če zamenjate prsi vsake tri ure, bo otrok pojedel eno, ki hrani sprednje mleko, naslednje hranjenje - mleko za hrbet. In stagnacija mleka se bo zmanjšala na minimum.

Avtor, veliko sreče! V bolnišnici nisem kupila steklenice, otroci so imeli dovolj kolostruma, pogosto sem ga uporabljala.

Naj vzamem steklenico v bolnišnico?

Ali je to potrebno ali ne? če je potrebno, katera in katera duda?

Objavljeno 11. maj 2012, 08:16

54 pripomb

Daria 11. maj 2012 08:27

Nisem je vzel takoj, ko sem to potreboval, kupil sem dve navadni steklenici Canpol Babies v naravni domači farmaciji. Takoj z bradavicami in kape. Vzela je načelo "kaj je bilo", vendar ni opazilo nobenih pomanjkljivosti pri njihovi uporabi.

Vzel sem steklenico in pustuško. Dogodek. Mleko še ni prispelo in moram končati hranjenje mojega otroka, ne bom stradal! V porodnišnici so takšne bradavice, da se mleko samo izliva v moja usta., še vedno uporabljamo (nas 4 mesece). Moje mleko je izginilo, nahranilo samo 2 tedna in začeli smo uporabljati dudo neposredno v bolnišnici.

Iryna_007 11. maj 2012, 09:07

Natasha, si imela kolostrum?

Kolostrum je bil veliko pijan, vendar nič ni pomagalo.

Inness 11. maj 2012, 08:36

steklenico aventa, navadne dude za Kievgum, z dolgo hruško, ker so vse Avente kratke in samo izpadle

ko nas je želodec mučil od rojstva, če ne bi bilo bradavice, bi bila bradavica jaz

Nasoloda 11. maj 2012 08:45

Nisem vzel niti dude ali steklenice, potem pa je moj mož kupil steklenico aventa. Poleti bom rodila dvakrat in zagotovo bom vzela tako steklenico kot bradavico.

vsekakor vzemite in ne mislite. Ne maram steklenic Aventa, zelo mi je všeč serija Canpol Beibis Catch. Zelo udobno za roke otroka potem zelo uspešna bradavica.

Daria 11. maj 2012, 9:22

In ulovite lutke dobro.

Svetd 11. maj 2012, 08:48

Vzemili sta obe steklenici in dudo, vse Avent.

Celeste22 11. maj 2012, 09:00

če ste dojili, ga ne jemljite, ampak zahtevajte, da pokažete, kako pravilno nanašate, in dodajte steklenico za hranjenje v porodnišnico. otrok bo imel dovolj kolostruma

Sania 11. maj 2012, 09:18

Mnogi ljudje pišejo, da vzamejo steklenico in dudo, nahranijo, naredili smo in zdaj na umetnem hranjenju! Ok

Če želite, da otrok jej samo dojke - ne potrebujete bradavice ali steklenice! Če je otrok zelo lačen - iz kozarca (pokažejo, kako).

Ne vem, kako uporabljati steklenico z dvema otrokoma. Nikoli nisem dal nobenega. GW do 1,5 leta.

Če nenadoma potrebujete steklenico ali kaj drugega za medicinske indikacije - lahko vedno pripeljete svoje sorodnike k vam.

In če vzamete s seboj - takoj poslušate steklenico!

Iryna_007 11. maj 2012, 9:48

Podpiram vas! Pije se lahko iz kozarca ali žlice.

mionari maj 11, 2012 09:51

Vzel sem steklenico aventa, vendar nisem bil uporaben.

Marina 11. maj 2012, 09:59

In jaz sem vzel steklenico za varnost, nisem potreboval, vendar pa bi svetoval Tommyju Tippiju, da je bradavica kot materina bradavica. In z njo smo pili čaj, vzeli ji prsi in vse je bilo v redu))

oksana_ 11. maj 2012, 09:59

Moja najstarejša hčerka je kupila steklenico pri starosti 4 mesece, ko je začela davati malo vode in čaja, nismo imeli bradavic, mlajši mesec je zdaj in tudi brez steklenice in bradavic.

Oooh 11. maj 2012, 10:47

Na splošno velja, da je po rojstvu otrok samo kolostrum in poje, kaj mora stradati?

Nisem vzel steklenice, ker takoj prešteti na prsih

pravijo, da je prvi dan otrokove potrebe po mleku za 3–5 ml dovolj! (na tečajih so nam povedali). Zato ni bilo priporočljivo krmiti. Zato se strinjam z vami, da bi moral imeti dovolj kolostruma. In ne poslušajte vseh vrst medicinskih sester.

creamkids 11. maj 2012, 10:50

ampak nisem vzel niti steklenic ali bradavic, berem - mislil sem, da je pametno, da se bo vse izšlo, glavna stvar je, da se uporablja pogosteje, itd. Torej kaj 10 dni Hare moj lačen je kričal, potem pa sem kupil na ducate steklenic in bradavic. In mleko je trajalo le 3 mesece in tako ne jesti, ampak jesti. Torej naj bodo v rezervi))

In če takoj ne dobite tesnega prsnega koša, kaj storiti, naj otroci počakajo še nekaj časa?

mionari 11. maj 2012, 15:43

To sem naredil na enak način, nikoli nisem imel težav z mlekom ali z dojkami, glavna stvar je, da prvič trpim, potem pa se bo izšlo.

Oooh 11. maj 2012, 15:45

Prvih nekaj tednov se je zdelo, da je stražar. In potem je sam otrok našel režim. Imeli smo GW na zahtevo, vendar je zahteval s prekinitvijo 2–2,5 ure. In chudnno. Vsi so srečni, dobro nahranjeni, mirni.

Da, vprašanje za vas. Skratka, z vami je bila vedno majhna. Zase bom premislil, da pomaga

Oooh 11. maj 2012, 10:53

No, lažje je, seveda, dati dudo in dokončati GW v 3 mesecih. Lahko pokličete terapevta za masažo, popolnoma so v bolnišnici, masirani, če so zelo tesni in nahranijo otroka, kot je bil prvotno prilagojen.

Ne strinjam se z vami, kategorično. Moj otrok sploh ni vzel prsi. Imela sem zelo težak porod, končala se je s krvavitvijo in nujnim carskim rezom, potem pa se nisem ponovno zavedala za 3 dni, vendar je bilo še vedno veliko mleka. Rešilo me je črpalka Avent in steklenice. Stefanchik se je hranil z dojenjem 3,5 mesece, včasih ne lažje in takšne okoliščine

Oksana 11. maj 2012, 11:00

Če otrok joka in visi na sistemu takoj po rojstvu, to ne pomeni, da je lačen, da nima dovolj stika z vami. Definitivno, če želite dojiti, ne jemljite steklenice ali dajte do 3 mesece: otrok v tej starosti ne potrebuje ničesar drugega kot matični sistem, v bolnišnici pa ima otrok dovolj žličke (cca.

marusia24 11. maj 2012, 11:15

Nobene steklenice in bradavice v bolnišnici niso vzeli. V prvih dneh porodnišnice otrok nima kolostruma. V prvih mesecih sem imela težave s HB: nepravilna pritrditev, razpokane bradavice, bolečine. Postopoma se je začela prijavljati (svetovalec in dekle z izkušnjami GW). Hvala Bogu, GV je ohranil in to je sreča!

Če želite dojiti, ne potrebujete steklenic in bradavic. In če želite obogatiti proizvajalce mešanic in steklenic, bradavičke, kupiti :)

No, to pomeni, da sem tako slaba mama! Naredila sem vse, da je bilo mleko, in resnično sem želela dojiti, vendar je šele začela izginjati, pogleda na gene, ki jih je prenašala moja mama. Starejšega nisem niti nahranil, mislil sem, da bo vse v redu z mlajšim.

Anastasia 11. maj 2012, 11:49

Mislim, razumem.)

marusia24 11. maj 2012, 13:00

Ni diagnoze - "ne mlečna mati", obstajajo hude bolezni (na primer, ščitnica), ki lahko povzročijo težave s količino mleka. Sposobnost prehranjevanja / ne hranjenja se prav tako ne prenaša z geni. Če je ženska zdrava, se lahko mleko z redkimi hranjenji zmanjša, omeji krmljenje v daljšem časovnem obdobju (npr. 15-20 minut in vse), krmljenje po režimu in uporaba steklenic / bradavic.

Ne vem, kaj se je zgodilo v vašem primeru, toda niste postali slaba mati, ker niste dojili. Pravkar se niste srečali na poti osebe, ki bi vam lahko pomagala in vam pomagala pri vzpostavljanju GW.

V tem smislu sem imel srečo: v okolju so izkušene prijateljice, ki so pomagale in spodbujale. In če bi sledil nasvetom matere in tašče, se ne bi nič zgodilo.

katrinen 11. maj 2012, 14:14

Strinjam se 100%))) moja tašča še vedno pravi, da nimam mleka, čeprav je dojenček dosegel izključno na GW za prvih 1,5 meseca 1800)))

Oooh 11. maj 2012, 11:26

Človek je sesalec. Ste že kdaj videli, kako je kravje, konj, pes imelo mleko?

Hranite otroka, ki ga daje narava. In če se zavedate tega in ne gledate na dednost (nisem niti jaz dojila in nisem hranila tete otrok, babica ni nahranila mame in tete. potem se bo vse izšlo. Ne more biti drugače. In če se to zgodi, so to zelo izolirani primeri.

Osebno sem videl pse s pomanjkanjem mleka

Nisem vzel niti steklenice niti dude. Cop. Dojila sem, kar je najpomembneje, prvih 3 dni, da otroka ves čas držim pod prsmi in ponoči. Kolostrum in kapljice zgrabi otroka.

Po izstopu iz bolnišnice je običajno mleko. Dojenček se rodi z oskrbo s hrano in tekočinami - ne poslušajte medicinskih sester, ki samo želijo mirno spati v tišini.

Otrokom smo prvič odvzeli materam, da so lahko spali in počivali. Skratka, storili so vse, da ne bi dojili in hitro odšli na delo. Torej, zgodbe o ne-mlečnih materah na splošno ne morejo poslušati. Želja in potrpljenje morata biti, prebrati teorijo!

Steklenico v porodnišnici

Strani 1

Za objavo odgovora se morate prijaviti ali registrirati.

Delovna mesta 2

1 Tema, ki jo mamulenochka 06/09/2010 21:36:29

  • mamulenochka
  • Novi član
  • Neaktivno
  • Kraj: Kijev
  • Registriran: 06/09/2010
  • Objave: 1

Tema: Majhna steklenica v porodnišnici

Pozdravljeni Prosim, pomagajte z nasveti. Moja sestra je rodila otroka pred 2 dnevi, moja hčerka ves dan visi na njenih prsih, takoj ko jo vzamete iz nje, zato se njene sestrske bradavice sooo boleče, v prsih ni kolostruma, tudi otrok ne spi, tudi njena sestra. V porodnišnici so hitro predlagali hranjenje otroka z mešanico steklenic. Kljub mojemu opozorilu, da tega ne naredim, je moja sestra še vedno nahranila otroka z mešanico, po kateri je otrok prvič po spanih dneh prvič zaspal za nekaj ur. Ali je lahko otrok lačen? (Dojenček je bil primeren za klasično držo, tako so zdravniki rekli. Torej je izginil neredni oprijem) Kaj naj storim v tej situaciji? Ali lahko nahranim otroka s svojim mlekom (imam 5-mesečno hčerko, ki jo hranim. dojenje)?

Urejeno mamulenochka (06/09/2010 21:39:16)

2 Odgovor Nightingale Xenia 06/10/2010 19:49:59

  • Nightingale Xenia
  • Svetovalec za laktacijo, perinatalni psiholog
  • Neaktivno
  • Kraj: Kijev, Poznyaki
  • Registrirano: 16.05.2005
  • Objave: 5.824

Re: Steklenica v bolnišnici

Lena, otrok najverjetneje ne bo spal, ker se mu je zgodilo nekaj nepričakovano novega - rojen je bil. S tem stresom bi se spopadel, če bi mu dali možnost sesati veliko, mu je dejstvo sesanja pomembno in ne prisotnost kolostruma v prsih.
O stresu: http://breastfeeding.org.ua/infants/stress.html

Otrok "izklopljen" po mešanici ni iz lakote, ampak zato ima grobo podobo kolostruma in deluje kot stikalo na telesu. Za prebavo mora otrok porabiti veliko energije, zato otroci prezimujejo 3-4 ure.

Če je mati zelo zelo boleča za krmo - zdravniki najverjetneje niso pravilno identificirali "klasičnega desnega ročaja". Če je prav. rit lahko pride do bolečine, medtem ko se bradavičke prilagajajo novim obremenitvam, vendar je ne moremo imenovati "oooooooochen boli", običajno s tako bolečino, matere se pogosto hranijo in izginejo čez nekaj dni.

Če se otrok zdaj hrani iz steklenice, potem je otrok še bolj vsaden v slepo ulico na račun pravilnosti navezanosti. Priporočam, da pokličete svetovalca za laktacijo za vašo sestro takoj, ko je odpuščena, tako da jo lahko naučite neboleče navezanosti. Telefoni si oglejte spodaj.

Načeloma lahko nahranite mleko, samo morate razumeti, da vaše mleko ne ustreza potrebam novorojenega otroka, zdaj je pomembno, da dobi mlezivo, ki ga njena mati ne vidi, ampak vsaj kapljico, vendar jo dojenček dobi od prsi http: // dojenje.org.ua / how / feed / colostrum.html

Vaša sestra zdaj potrebuje veliko podpore, ji bo lažje takoj, ko bo doma, in zdravniki je ne bodo pritisnili s svojim pooblastilom. Ti ji mirno in samozavestno razložiš vse. Povabite pristojne strokovnjake, ki jim zaupate, da bo lažje preživela te prve dni ali tedne svojega novega statusa MOMA. Vso srečo!

Ali moram v bolnišnici kupiti dude in steklenice. In kako jih sploh pobrati

Ali moram v bolnišnici kupiti dude in steklenice in kako jih sploh pobrati?

Vzel sem samo dve lutki.

Steklenice, ki nam niso bile dovoljene, niso bile sterilne.

Nismo smeli dobro steklenico, jaz sem jo uporabila

Vse sem vzel, a dude ni vzel. Vzel je steklenico, mešanico, kotel in vodo ter jo skril. Sin se ni prilepil na prsi in dodatke, ki so jih dajali in kričali kot žrtev, in jaz sem se vmešal v mešanico in tiho dal

kakšna velikost naj bo steklenica?

Vzel sem vse, celo steklenice, napisane na seznamu, skril sem dudo, sicer niso bile dovoljene, kupil sem vsa podjetja avent

Vzel sem redno lutko in kupil steklenico tommyja. Potrebna je bila lutka, saj so jih hranili z mešanico, majhna pa ni bila naveličana, in mešanico so pripeljali vsake tri ure, ne prej, in to je čas, ki ga je zamudila lutka. V bolnišnici so jih polili s steklenicami.

Kupite eno lutko, poceni, najmanjši gumijasti, na primer, marjetico in majhno steklenico, kar bo še koristno, da daste malo vode. imeli smo sterilizator za vse na Rd, otroci pa so dobili oblačila in plenice, vzeli so mešanico po potrebi in niso potrebovali kotlov. očitno so pogoji drugačni.

Vzel sem različne dude in steklenico

zlato ali kateri koli drugi pogoji)))

Vzemite vdolbinice6534, vzemite majhen volumen in tako, da je bradavica na steklenici mehka in v obliki bolj podobna bradavici, tako da jo otrok takoj vzame in nato v bolnišnici so jedli iz steklenic in tam imajo bradavičke, ki se ne prodajajo v naših trgovinah in so me pripeljale. drugačen probyvat.

Mešanica, ki smo jo imeli, je bila enaka kot v porodniški bolnišnici (semper), še vedno jedo in v porodnišnici so vsi otroci jedli in niso polivali

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 01:06

Če ste uglašeni na gv, potem niti dude niti steklenice niso potrebne.

  • wells6534
  • 5. januar 2016
  • 01:06

Nasturtium, na splošno, seveda, je uglašen na guv, vendar to ni dovolj.

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 01:07

wells6534, lutka je potrebna za vse))) verjemi mi)))

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 01:22

wells6534, verjamem, da kateri koli od teh "primerov" ne bo, razen če obstajajo nadomestki za prsi

  • wells6534
  • 5. januar 2016
  • 01:26

Prekleto. dokler ne ugotoviš - steklenice, bradavice, plenice, lahko postaneš nor

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 01:29

wells6534, vzemi poceni dud, ne potrebuješ dobro, in fige z njo, s prvo je prišel prav, drugi pa ne, ampak dal sem ga moji sosedi, ker je njen čudež zavpil) in če je v Rd.

  • wells6534
  • 5. januar 2016
  • 01:31

zlato, verjetno bo to storil.Če ga potrebujete, potem ga bom kupil v porodnišnici, ali bo moj mož kupil

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 01:32

Wells6534, vzemi denar s seboj, malo. Nisem vzel, potem je moj mož začel voziti))

  • wells6534
  • 5. januar 2016
  • 01:35

zlato, ali kaj groznega)) še vedno moraš voziti za nečim))))

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 01:36

wells6534, da)) vendar ni možnosti))) delo

  • wells6534
  • 5. januar 2016
  • 01:37

zlato, no, zagotovo je

  • cytolysis8855
  • 5. januar 2016
  • 05:29

Nismo potrebovali

  • ernestine199412
  • 5. januar 2016
  • 09:41

Ničesar nisem vzel, imamo zdravnike v straži! Držala sem otroka na prsih in mleko je hitro prišlo! Če ste uglašeni na guv, potem se boste bolje učili iz videa, kako pravilno pritrditi na prsni koš in vse bo ok!

  • opravičujem
  • 5. januar 2016
  • 10:52

zlato, imeli smo tudi čajnik in vzeli ločeno in sterilno stekleničko za bradavico, da se ogreje mikrovalovna pečica, in če je sterilizator, so ga lahko uporabili tudi. Edina stvar je, da smo mešanico dajali le vsake 3 ure. Moj se je navadil na bolniške bradavičke in moral sem napolniti bradavico s krpo in namesto dude dati hrano.

  • opravičujem
  • 5. januar 2016
  • 10:54

ernestine199412, no, vse mame ne morejo biti pogumne, mnogi ne želijo preiti na vrbe)

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 11:05

ernestine199412, kje ne stražarji ne govejo tukaj o bradavici. in mleko prihaja tretji dan. Če otrok ne dobi dovolj, je bolje dati mu mešanico, kot stradati, ali čakati na razpoke na bradavicah do krvi, medtem ko jo bo uničil za te tri, nato pa prišel kot mleko, ne za krmo, ampak za zdravljenje dojk.

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 11:07

Običajno smo imeli mizo v otroškem oddelku, vsake tri ure so postavljali steklenice in niso gledali, koliko so vzeli. vendar ne povsod, seveda.

  • opravičujem
  • 5. januar 2016
  • 11:08

zlato, in imamo vsako številko na vsaki steklenici, ker so mešanice različne. Torej, ne več odnesite, samo svoje.

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 11:09

opravičujem, nato da

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 12:06

zlato, čudno, reči, da imate dva otroka, in ne veste preprostih stvari, pred prihodom mleka, otrok ne strada, je popolnoma dovolj za kolostrum.

  • ernestine199412
  • 5. januar 2016
  • 15:49

opravičujem, jasno je!

  • ernestine199412
  • 5. januar 2016
  • 15:50

zlata, ne vem, da imam dva otroka in nikomur nisem dala bradavic! Niso stradali ali kričali, veliko kolostruma!

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 15:53

nasturtium, čudno mi je, da ne poznaš elementarnega, da otroci ne morejo biti naveličani kolostruma!

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 15:56

zlato, to je narava! Si videl vsaj enega sesalca, ki se ne hrani z mlekom moje matere, temveč z nečim drugim, kot zmes?

In glede na to, da otroci, kot da ne jedo dovolj, je to nesmisel, ki ga navdihujejo naši "hvaležni" zdravniki.

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 15:59
  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 16:02

zlato, ampak za božjo voljo, tudi če lahko svojim otrokom dajete boršč!

In jaz se ne prepiram z vami in ne bom se prepiral, vendar govorim, kot je v resnici!

Vse najboljše za vas!

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 16:02

nasturtium, ampak kaj?

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 16:03

nasturtium kot je. hahaa)))

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 16:04

zlato, kaj si nestrpna z menoj)

In dejstvo, da pogovor ne vodi do ničesar, to je tisto!

Bolje preberite pametne knjige.

  • zlato
  • 5. januar 2016
  • 16:06

nasturtium, da, zanima me, kako ljudje kot si ti tukaj poskušajo biti pametni))

  • nasturtium
  • 5. januar 2016
  • 16:08

zlato, si bolan, dekle?

Nismo preklopili na "vas", možu lahko pokažete na pomanjkanje kulture!

Kaj NE vzeti v bolnišnico - TOP 10 neuporabnih stvari

Upamo, da se boste strinjali, da se boste učili iz napak drugih. Konec koncev je ta seznam sestavljen iz izkušenj mnogih žensk, ki so v bolnišnico vstavile svojo torbo, kar se je izkazalo za popolnoma neuporabne stvari.

1. Proizvodi, ki so prepovedani za doječe matere in pokvarljiva živila

Vsega, kar ni vključeno v prehrano medicinske sestre v prvih tednih otrokovega življenja, tj. Izdelkov, ki mu lahko povzročijo alergije ali kolike, ne smemo odpeljati v bolnišnico, saj jih ne boste mogli jesti. Prav tako zavrzite pokvarljive mlečne izdelke. V prvih dneh po rojstvu otroka mora biti kakovost hrane najvišja, lahko uporabite samo sveže mlečne izdelke, ki vam jih vaši sorodniki dajejo vsak dan. Enako velja za mesne jedi.

Na splošno jemanje hrane z vami ni najboljša ideja - malo verjetno je, da boste želeli imeti ugriz med boji, v postnatalnem oddelku pa so ženskam vedno na voljo dietna hrana, moj mož pa vam bo lahko povedal vse, kar želi. Opozorite ga samo, da naj preveri seznam dovoljenih izdelkov, zato mu ne dovolite dajati čokolade in eksotičnega sadja svoji ljubljeni ženi, ne glede na to, kako bi vas želel zadovoljiti.

2. Porodna povoj

Ja, to je vsekakor dobra stvar in možno je, da vam bo zdravnik priporočil, da jo nosite. Toda v prvih dneh je malo verjetno, da ga boste potrebovali, še posebej, če čakate na carski rez - po operaciji je povoj prepovedan za nošenje. Boljše mesto v torbi, ki ste mu jo dali, vzemite dodaten par spremenljivega spodnjega perila - potrebujete ga bolj kot običajno.

3. Črpalka za dojke

Ta zvijača naprava je potrebna le v nujnih primerih, ko sta otroka in mati ločena, zato morate mleko za hranjenje steklenice izraziti. V večini sodobnih ukrajinskih porodnišnic ostanejo mati in otrok skupaj. V prvih dneh po prihodu mleka, tudi če je treba rahlo potisniti prsi (kar na splošno ni dobrodošlo, mora narava sama prilagoditi količino mleka, proizvedenega), to je treba opraviti ročno.

V nasprotnem primeru se lahko s pomočjo prsne črpalke "preobremenite" s preveliko laktacijo in to nikakor ni dobro za matere ali otroke. Včasih je zmanjšanje proizvodnje presežnega mleka težje kot povečanje laktacije.

Pri hiperlaktaciji mati nenehno čuti boleče občutke odpiranja dojk in tveganje za mastitis, dojenček pa najprej ne dobi več "maščobe" maščobe, in drugič, lahko preprosto zavrne dojke, saj se pije iz trdih, vročih, vnetih "jedi" "To je težko in neprijetno.

4. Dummy

Sodobni svetovalci za dojenje ga vidijo kot univerzalno zlo, v nekaterih porodnišnicah pa je prepovedano. Dejstvo je, da je dojenčkova lutka sesanje povsem drugače od materine dojke. Njegova uporaba lahko vodi v tako imenovano "zmedo pri bradavicah", zaradi katere bo otrok začel sesati materine prsi kot dudo (vključno z grizenjem). To bo pripeljalo ne samo do materinega odrgnina bradavičk, temveč tudi do neučinkovitega sesanja mleka, zato bo dojenček redno prejemal manj.

To je še posebej nevarno v prvih dneh po prihodu mleka - otrok se le nauči, da ga pravilno sesati, ne bi smeli odtrgati drobtin.

5. Popolnoma velik in raznolik nabor otroške kozmetike

Kot kaže praksa, večina teh sredstev ni uporabna. Še posebej, če so bili vsi kupljeni v velikih steklenicah. Svetujemo vam, da omejite proizvodnjo na majhen testni paket. Minimalno potrebno: krema za dojenčke, olje in sudokrem (ali krema za plenični izpuščaj).

6. bombažni brisi

To velja tako za posebne bombažne krpice z omejevalniki za ušesa dojenčkov kot za običajne. Kaj boste očistili otroka? Ušesa? Spout? Presenečeni boste, toda v novorojenčku so nosni prehodi tako ozki, da palica preprosto ne more priti skozi tam. V prvih dneh in celo tednih po rojstvu je skrb za ustnik izvedena s pomočjo najlepših zastavic, zvitih iz običajne bombažne volne. In ušesa otroke lahko očistimo samo zunaj, tako da enostavno namestite preprost kos bombaža.

7. Zdravila

A priori je priporočljivo, da doječe matere in še posebej v prvih dneh otrokovega življenja brez farmacevtskih pripravkov. Edina izjema so zdravila, ki jih ne morete živeti brez, in ki jih morate vzeti ves čas (injekcije inzulina za diabetike ali hormonsko nadomestno zdravljenje, ki jih ženska vzame za življenje po poškodbah hipofize, kot tudi spreji, lajšanje napadov astme itd.)

Če je to vaš primer, obvestite zdravstveno osebje, da je vaše življenje odvisno od rednih zdravil. Seveda se z zdravnikom vnaprej pogovorite o načinu jemanja takšnih zdravil po rojstvu otroka.

Vsa druga zdravila, ki jih boste morda potrebovali, so zlahka na voljo v lekarni v bolnišnici.

8. Krema za oblikovanje telesa po dostavi

Vsekakor občudujemo vašo željo, da ostanete ženska in skrbite zase, vedno in povsod. Ampak, verjemite mi, v prvih dneh po rojstvu otroka ga zagotovo ne boste imeli prej. Poleg tega, da v bolnišnici, boste verjetno porabili 2-3 dni. Lepota bo počakala in ob prihodu domov lahko uporabite to čarobno kremo. Torej kupiti vnaprej, samo ne dajo v vrečko za bolnišnico.

9. Dezodoranti v razpršilih, parfumih in nečem drugem.

To še posebej velja, če se po porodu ne znajdete v posameznem oddelku, temveč s sosedi. Sharp parfumi lahko motijo. Da, in vaš otrok potrebuje naravno dišavo matere in ne najnovejših novic iz Dolce Gabbana. Dojenčki so lahko alergični na parfume. Enako velja za aromatična olja. Verjemite, nekaj dni v bolnišnici lahko brez njega.

Zdravniki na splošno ne svetujejo, da se v bolnišnico okrasne kozmetike in parfumov. Za nego telesa pa vam bo ustrezala enako mleko in maslo, ki ste ju izbrali za vašega otroka.

In seveda, vonji laka za lase, laka za nohte in pranje so neprimerni v porodniškem oddelku.

Enako velja za nakit. Priporočljivo je, da jih pustite doma v krsti. Maksimalno, kar je dovoljeno, je prsni križ in poročni prstan, če vam je brez “podpore” neprijetno.

10. Aroma žarnice in palice za kajenje.

Iz istih razlogov kot parfumi in kozmetika v razpršilih. To lahko privede do alergij, nespečnosti in stalnega jokanja otroka, pa tudi do škandala z osebjem bolnišnice in sosedi na oddelku.

Ali potrebujem steklenico v bolnišnici

Dekleta, in nekdo vzame steklenico "za vsak slučaj" z njimi v bolnišnico.

Razmišljal sem tako: da ne bi zgrabil nobenega Staphylococcusa in tako naprej iz javne steklenice - da vzamem moje. če se nenadoma izkaže, da mlečno kolostrum ne bo takoj prišel t Nato morate steklenico (sterilizirano) takoj pakirati v paket RD. Zato ga morate izbrati..

Imam dve ali tri vprašanja:
1. Ali ste vzeli s seboj steklenico v bolnišnico?
2. če ste vzeli - koristno?
3. kaj je bilo narejeno?

ps je zelo težko razumeti, kakšno steklenico, s katero kupim bradavico.. ni moči :) Danes sem dobil silikon, dude za lateks, steklenico Avente's.. Poskušam razumeti, ali dobim pravo stvar.. ali naj steriliziram in spakiram vse naenkrat.

prsne črpalke, potem očitno, če je ta mož v trgovino poslati.. ampak s steklenicami verjetno je treba vnaprej, kajne?

Yulka, naj te vprašam tudi v tvoji Temki.

In v 9-ku na CP, kaj potrebujete za otroka? Slišal sem, da tam dajejo veliko stvari in ne želijo preveč vleči, po drugi strani pa ne vzamem tistega, kar potrebujem.

in se ne hranite v PD.

ne, da otroku ne bom dala prsi - bolj bi se nahranila z velikim veseljem.. :)), še slabše je, da ne vedo, katero steklenico, ne daj Bog, potem odpeljite v bolnišnice.. samo iz takšnih premislekov.

Imam dve ali tri vprašanja:
1. Ali ste vzeli s seboj steklenico v bolnišnico?
2. če ste vzeli - koristno?
3. kaj je bilo narejeno?

1. Nisem je vzel in v prihodnosti ga ne bom vzel
2. V porodnišnici so mi poskušali priskrbeti mešanico v steklenici za dopolnitev. Ni potrebno. 4. dan je prišlo mleko. Običajno preživela. Dojenček potrebuje kolostrum in ne mešanico.

Yulka, naj te vprašam tudi v tvoji Temki.

In v 9-ku na CP, kaj potrebujete za otroka? Slišal sem, da tam dajejo veliko stvari in ne želijo preveč vleči, po drugi strani pa ne vzamem tistega, kar potrebujem.

Mislil sem, da sem videl temo nekje tukaj.
http://www.2006-2009.littleone.ru/showthread.php?t=172373highlight=%F1%EF%E8%F1%2A

na iskanje nekaj tem dobil ven (približno 9-ku preveč) = morate prebrati

poglejte na to temo: http://www.2006-2009.littleone.ru/showthread.php?t=413379
morda tam temki tam okoli paketov, posebej za 9RD

No, če želijo poskusiti misliti sunut :))
Seveda sem brala "grozljive zgodbe" in tako naprej.. kako je bila moja mama proti vakcinaciji hep. V (.) medtem ko se je lulala odmaknila - "sosed ni rešil" je bil otrok udarjen z inokulacijo..
po tej zgodbi lahko pričakujete karkoli.

Upam, da bomo imeli EP. v primeru EX-kategorično nasploh na otroka, poslanega na "dojenčka". Možu sem rekel, naj otroka nikomur ne da, nikomur ne boste nadzorovali.

in ko si poskušal vtyuhat zmes, si storil kaj? samo zavrnil in zapustil ali organiziral psihološki pritisk?

Mamica je tako utrujena.. vi se nahranite in potem ne spite od disbake ali stvari.. ali še slabše za 30-45 dni v bolnišnici.. to je tisto, kjer boste "počivali"! :))

Pravzaprav sem začel razburjati... kot polovica B, kolostrum je puščal, in zadnjih nekaj tednov je suh! da terebi prsih, da ne terebi.. (na sem poskušal gnetiti prsih, kot, ko so se ga napenjati..)

Mamica je tako utrujena.. vi se nahranite in potem ne spite od disbake ali stvari.. ali še slabše za 30-45 dni v bolnišnici.. to je tisto, kjer boste "počivali"! :))

Pravzaprav sem začel razburjati... kot polovica B, kolostrum je puščal, in zadnjih nekaj tednov je suh! da terebi prsih, da ne terebi.. (na sem poskušal gnetiti prsih, kot, ko so se ga napenjati..)
Sploh nisem imel kolostruma: 009:
In mleko na tretji dan je bilo nalito: 010: Mislil sem, da bo prišlo do stagnacije, neprestano hranjenje mojega lačnega otroka za raztezanje prsi: 091:
PS: niti dizbak niti staf iz RD, nismo prinesli: 004:

in se ne hranite v PD.

ne, da otroku ne bom dala prsi - bolj bi se nahranila z velikim veseljem.. :)), še slabše je, da ne vedo, katero steklenico, ne daj Bog, potem odpeljite v bolnišnice.. samo iz takšnih premislekov.
"jaz" - ne. :)) moj otrok, saj je bil z mano - tudi, seveda, ne! Mlade mumije s prvorojencem v mojem oddelku - dve od treh - so tekle za steklenicami po nekaj urah »brez mleka«. Iz takšnega "skušnjave" vas opozarjam.
Očitno sem mislil, da je za mamo in dojenčka vse v redu in da tiho čakajo na razrešnico skupaj. Situacije, ko jo ločimo, je mama plast in ne razpravljate. Skoraj vedno bo na voljo dodatna hrana, potem pa, verjetno, lahko nosite svoje steklenice (če je dovoljeno, najverjetneje ne). Ampak zakaj bi se na položaj "višje sile" in naročanje vnaprej? Kljub temu računamo na umirjen izid poroda in našo sposobnost po tem. No, če višja sila, potem oče teče v lekarno (v vsaki bolnišnici tam) in kupiti steklenice.
Ampak samo v običajnem položaju »mama in otrok skupaj« je zelo pomembno, da se mama ne odreče ohlapnosti, ko na drugem ali tretjem dnevu kolostruma dojenčki prenehajo biti dovolj, vendar mleka še ni. In moja mama nima moči. In to je zelo težek dan za oba, nenehno visi na prsih v upanju, da bo dobila mleko. In on ga bo izvlekel, če bo potopil pravi čas (nekdo je pet ur, nekdo je 24 ur, vendar bo mleko zagotovo prišlo). In če se mama »zlomi« prej in potisne »nesrečno, lačno, jokajočo steklenico«, potem razumeš. Mleko bo seveda prišlo, vendar skupaj z nekaj nepotrebnimi težavami. Najprej je lažje sesati steklenico kot prsi - nato otroku pojasnite, da morate ponovno delati. Drugič. mleko ne bo prišlo do dojk postopoma v teh dneh, ampak takoj in veliko - laktostaza, itd., verjetno. No, in tako naprej. Skratka, zelo je zelo pomembno, da mama ostane ta dan, čeprav je težko.
Za vsak slučaj - nisem apologet za GV, moja hči na splošno v bolnišnici s polno IV je bila prva dva tedna. In nisem imel veliko mleka, ampak sem otroke hranil 5-6 mesecev.

** ampak tam (za tonus) se zdi, da je potrebno potegniti bradavičke, ne pa mesnat del :) ne.

bradavičke. Wow, klicali ste jih: 065:
Torej, ko črpajo samo za prsi, se tsedyat, in ne za "mesnate del": 073:

Mleko preskakuje preskakovanje :) včasih je dovolj, da v mesarju malo potisnemo prst in ga zamenjamo :))

Oh dobro : -Oh
in v filmu so mi rekli "naj se ne dotaknem bradavic v vsakem primeru, le mesnato meso", kot krog, tako da zavrtiš, da se rahlo zvija z roko; od pazduha do prsnega koša.. in nato s tremi prsti brez dotikanja bradavice..

vse, skratka.. sem vezana s pojasnili.. z izrazi nisem zelo dobra :)) t

Nisem niti pomislil na utrujenost. Nisem pomislil.. :) ampak zakaj sem ga danes kupil ?: 009:)) v redu, naj leži.. Upam, da ga ne bom vrgel :) :) 3 4 bradavice / dude za 0+ je nekaj, kar se mi že zdi..

da.. Čutim, da je čas, da se vrnem in gledam vse tiste filme, ki jih je treba narediti z novorojenčkom..: 073:

ps hvala za hitro podrobno razlago.. nekaj, kar še nisem dobil nekaj pomembnih informacij za te mesece

Oh dobro : -Oh
in v filmu so mi rekli "naj se ne dotaknem bradavic v vsakem primeru, le mesnato meso", kot krog, tako da zavrtiš, da se rahlo zvija z roko; od pazduha do prsnega koša.. in nato s tremi prsti brez dotikanja bradavice..

vse, skratka.. sem vezana s pojasnili.. z izrazi nisem zelo dobra :)) t

Rekel bi, da je treba preliti del, ki je prehoden, vendar bližje mesnatemu :)) čeprav je najverjetneje nekdo bolj udoben :)

tako rekoč bolje videti kot opisati:

Wow !: 010: ja, skoraj sem mislil :))

Ja, približno tri prste je res.. in je bilo prikazano v filmu.. ampak druga slika tipa "ni pravilna" :) oh.. končno! :)) Izgleda.. :))
film je bil hmm.. ne da sovjetski ne da ruski..

skratka, v redu, poglejmo, kaj naj potegnemo.. potem..;) moramo te filme ponovno premisliti drugi dan - osvežite svoj spomin

Ja, približno tri prste je res.. in je bilo prikazano v filmu.. ampak druga slika tipa "ni pravilna" :) oh.. končno! :)) Izgleda.. :))
film je bil hmm.. ne da sovjetski ne da ruski..

skratka, v redu, poglejmo, kaj naj potegnemo.. potem..;) moramo te filme ponovno premisliti drugi dan - osvežite svoj spomin

Zakaj samo gledati nekaj? če je potrebno, vzemite se sami za prsi in vse se bo izteklo samo po sebi: 017: zdi se mi, da navsezadnje ne more biti splošnega navodila, komu je bolj priročno:

Sploh nisem vedel za utrujenost.
zakaj sem ga danes kupil ?: 009: :))
utrujenost - otroka ali matere. 065 :: 065: :))

kupil - naj leži. Kakorkoli že, pride dobro. v štirih mesecih boste dali sok iz teh steklenic. 004:, če želite.
3-4 in bradavico, imkho, na vse preveč. ). Potreben je par - v primeru noči nekje položite dudo iz postelje in jo vrzite ven, da je v temi ne iščete, ampak takoj pritrdite drugo. Toda to je tudi več mesecev. 004:

ne, no, odločil sem, da otroku ponudim izbiro, da zagotovi.. silikon, lateks, avent, nubi, nekaj ruskega..;) :))

utrujenost dojenček.. Ne razmišljam niti o svojem.. kot tudi o sanjah :)) Vso noč sem izgubil spanje;) Mislim, da mnogi razumejo, da je to že norma.

Zakaj samo gledati nekaj? če je potrebno, vzemite se sami za prsi in vse se bo izteklo samo po sebi: 017: zdi se mi, da navsezadnje ne more biti splošnega navodila, komu je bolj priročno:

No, ne gre samo za prsi, ampak za povoj. Naš način je boljši od Evropejcev, ki so vse vrste;)
in plenice v naši znanosti o spremembah.
Gledal sem nekaj filmov - najbolj smo jim bili všeč. v tujih državah, potem noseča ženska pije celoten film, potem je otrok pozabljen, kako je ovitek, da se vse razpada... potem se skoraj za eno nogo dvigne - menjava plenice itd.

Ampak na splošno je koristno.. spoznati, kako ravnati s popki.. ušesa, novo brisanje.. kot..

tako da je brez dodatnih premikov vse bilo;)

ne, no, odločil sem, da otroku ponudim izbiro, da zagotovi.. silikon, lateks, avent, nubi, nekaj ruskega..;) :))

utrujenost dojenček.. Ne razmišljam niti o svojem.. kot tudi o sanjah :)) Vso noč sem izgubil spanje;) Mislim, da mnogi razumejo, da je to že norma.

Želite se smejati? Najprej sem prebral naslov teme, kot je ta - "Bun v porodnišnici. Paket v porodnišnici. Anketa." :))

Ja, sanjal sem samo o počitku za prvi mesec meseca: 001: hvala mojemu možu, ker mi je dovolil spati in sprejeti Masiko na sprehod. Osebno mi je bilo zelo težko prekiniti sanje. Tudi če spi 12 ur, se počutim preobremenjenega, če se moram vsakih 3-4 ure zbuditi, pojdite na hrano, počakajte na hrano, jo spravite nazaj v posteljo. 010: na koncu, po enem mesecu so mi prešli živci in otroka sem vzel na posteljo, čeprav sem mislil, da nikoli ne bom: 008: teden dni kasneje sem izgledal kot oseba: 019:

Zakaj samo gledati nekaj? če je potrebno, vzemite se sami za prsi in vse se bo izteklo samo po sebi: 017: zdi se mi, da navsezadnje ne more biti splošnega navodila, komu je bolj priročno:

Vse se zgodi samo - to je, če je veliko mleka. In če to ni dovolj, se morate spomniti načina, kako ga doseči (kot način hranjenja). In tukaj se popolnoma strinjam z drugim stavkom. To je zagotovo! pips
Na splošno bi lahko svojega otroka nahranil le v enem položaju (v smislu, da je primerno, da ga zanič in bolj ali manj) - vzglavnik sem postavil zraven mene, ležal je na blazini v pazduho, noge za hrbtom, objemal sem ga, glavo v moji dlani in zanič. No, torej Prvi teden smo vzeli hranilne poze "po pravilih" in potem je postalo jasno, da to ni za nas. Pojavilo se je samo to »stališče«. )
Imam le dokaj velike prsi in ko se hranim na splošno: 001: Če otroke držite »normalno« v skladu z navodili, potem vsa prsi gledajo v njegov obraz in otroka držite z eno roko, ujamejo se druge prsi in tako se vsi kanali vpnejo. Izkazalo se je slabo, skratka.
Torej je vse individualno, dekleta. ) Oglejte si filme, toda še vedno se bo prikazalo življenje. cvet:

tako da je brez dodatnih premikov vse bilo;)

Samo nekaj dni komuniciranja z otrokom in vse bo na stroju, zato ga ne bi smeli skrbeti;) Plenice bo mogoče zamenjati z zaprtimi očmi, na teži in z eno roko :))

In zakaj misliš, da ne boš imel mleka?

Zdi se mi, da če je poleg nje steklenica, bo to kot varčevalna palica.. ne.. ne, ne, poskusili boste. In če ni tam, potem bo otrok vse sesal prsi.. ni možnosti.

Nisem je vzel s seboj. Soseda dekleta tudi niso vzela. V oddelku le štirih, eden od njih nikoli ni imel mleka, vendar so medicinske sestre dali posebno mešanico. v porodnišnici (ob 10) so bili posebej pripravljeni.
Če smo nestrpni, potem je v Rod.domu mini lekarna, tam so bile precej dostojne steklenice in bradavičke.
In seveda je Avent morda prvo mesto.

Mimogrede, prva stvar, ki sem jo naredil, je bila vožnja in nakup prsne črpalke, čeprav je bilo skušnjavo kupiti steklenico super.)))))))

"Bun v porodnišnici. Paket v porodnišnici. Anketa."))

: 046 :: 046 :: 046:
Ja, sanjal sem samo o počitku za prvi mesec meseca. Osebno mi je bilo zelo težko prekiniti sanje. Tudi če spi 12 ur, se počutim preobremenjenega, če se moram vsakih 3-4 ure zbuditi, pojdite na hrano, počakajte na hrano, jo spravite nazaj v posteljo. 010: na koncu, po enem mesecu so mi prešli živci in otroka sem vzel na posteljo, čeprav sem mislil, da nikoli ne bom: 008: teden dni kasneje sem izgledal kot oseba: 019:

In ti v nosečnosti ponoči ni šel na stranišče? : 112:

Vsako uro! zato menim, da mi ne bo več strašljivo! : 065:

ni bilo - ni koristno. Če bi vzel, bi vzel Avent 125ml. Toda, ali bodo uporabili svoje, je veliko vprašanje.

Strinjam se 100%


In ti v nosečnosti ponoči ni šel na stranišče? : 112:

Vsako uro! zato menim, da mi ne bo več strašljivo! : 065:

Samo prvih nekaj mesecev :) in zdaj isto zgodbo - začeli so kot GV, ni vam potrebno vstopiti ponoči, in čas je spet tak, da morate teči, tečem 3-krat: 010: ampak eno stvar za plazenje do stranišča in nazaj z zaprtimi očmi, drugi je do otroka, izstopite iz postelje, ne zaspite in ne spustite (:)), hranite se 15 minut, sedite, postavite nazaj in pojdite spat. Z grozo se spominjam, kako sem kimala nad hranjenim otrokom :)

Samo nekaj dni komuniciranja z otrokom in vse bo na stroju, zato ga ne bi smeli skrbeti;) Plenice bo mogoče zamenjati z zaprtimi očmi, na teži in z eno roko :))

Točno tako, samo prvič, se teh nekaj dni zdi kot večnost;) Tudi riti, da se opere pod njimi, ne ve, na katero stran naj pristopi. Toda hitro se učiš. Skrivnostno sem imel srečo, da je večer v bolnišnici drugih mrtvih. Mleko je hitro prišlo k meni, soteska na trebuhu. In spal ponoči za 6-7 ur. Kako sem bil na tem drugi dan srečen :) Odkar sem vlekel vse zdravnike, zakaj moj otrok ves čas ni jokal in to ni normalno. Vsi zdravniki so se nasmejali doma in prosili, da so srečni z zdravim otrokom.

"z zaprtimi očmi, na teži in z eno roko. brez zbujanja!": 046:
Imel sem ga.. v resničnem življenju! Pravzaprav ponoči nisem spremenil plenic, torej, tako se je pokazalo, da ni bilo potrebe. In na neki točki, so malo posiljene driske. In nekako sem se zbudil zjutraj - jo vstavil v svojo posteljo, vse v snopu, na tleh v garderobi je več (3 kosov !!) uporabljenih plenic. Mislim, da je nujno, da sploh nisem slišal, kako mi je mož prišel ponoči, videl sem, da sem popolnoma zaspal. Tu je dober kolega: 091: Mislim (o mojemu možu, ker sem samo ponoči vstal, moj mož ima veliko dela, nervozen in napet, zato ni imel nočnega plesa). Mož se zbudi - in gre tudi k zavrnitvi: 073 :: 073: Na kratko, nismo ugotovili, kdo je trikrat zamenjal plenice. 005: Za vsak primer se ni zbudila niti hči v daljni sobi. 065:

: 046: :)) Nekaj ​​smo dobili v nostalgijo :)) in v bolnišnici sem trpela toliko, da je treba prve dni plenic spremeniti skoraj vsako hranjenje. in nisem spala dva dni pred rojstvom, moj mož je bil: 065: kdo bi vedel, da bi šel, da bi se rodil, bi vedel - FIG bi postal kaj kuhati, toliko izdelkov je bilo pokvarjeno :(: žena: za mene so prve noči postale tako grozo in ne vem, koliko sem spala in mi ves čas umivajo rit, toda tretji dan je moj zlati otrok trikrat pokradel in spal skoraj ves čas, ne da bi se zbudil: ljubezen: ampak žal, bila sta še dva soseda, ki sta se zbudila in me zbudila, mislila sem, da se je Tema zbudila in me zbudila, mislila sem, da se je Tema zbudila in me zbudila. :))

Nisem je vzel, in celo dude so bile prepovedane v RD, ne v steklenicah.
Boj samo za GW :))


Ja. Identiteta porodnišnice je bila.
+1000 :))

Točno tako, samo prvič, se teh nekaj dni zdi kot večnost;) Tudi riti, da se opere pod njimi, ne ve, na katero stran naj pristopi. Toda hitro se učiš. Skrivnostno sem imel srečo, da je večer v bolnišnici drugih mrtvih. Mleko je hitro prišlo k meni, soteska na trebuhu. In spal ponoči za 6-7 ur. Kako sem bil na tem drugi dan srečen :) Odkar sem vlekel vse zdravnike, zakaj moj otrok ves čas ni jokal in to ni normalno. Vsi zdravniki so se nasmejali doma in prosili, da so srečni z zdravim otrokom.

Ja, strašno mi je bilo, da ga držim nad umivalnikom: 001: Bala sem se, da bom spustila :)), zdaj pa lahko svoj 1.4 v eni roki obrnem nad kadjo na višini svoje višine in ne bom več jedla, ne bom pila izkušnje :)) :)) :))

ne, samo delam z vsemi možnostmi.. čeprav ne moreš predvideti jasnega dogovora :)

Nič, kar smo tu prižgali tako nostalgično ?: 008 :: cvet:

: 046 :: 046:
razpravljali o tej možnosti. )) (čeprav gre "noro ena za drugo", samo vsi so bolni skupaj z gripo "(c)
Potem pa bi plenice ležale okoli postelje - navsezadnje, zakaj bi se ponoči vstal iz postelje in se povlekel na drugo steno, da bi se povzpel na ovčje perilo, da bi ga spremenil. 004: stara dva meseca. : 046 :: 046 :: 046:

Nič, kar smo tu prižgali tako nostalgično ?: 008 :: cvet:

Dovolite mi, da se ne strinjam. : cvet: Brez vdora v večni spor o GW in IV..;)
Samo nasprotni primer: moja hčerka je bila odpeljana iz bolnišnice v bolnišnico (nisem imela niti časa, da bi jo nahranila enkrat), tam sta se hranila dva tedna, seveda iz steklenic (najprej je dobila kapljično). Potem sem prišel v bolnišnico in takoj jo začel nahraniti in na splošno hranil tudi do 6 mesecev. Torej "trdno zaupanje" v zavrnitev dojk zaradi izkušenj steklenic še vedno ni vredno. Čeprav so seveda vsi primeri in različni. cvet:
Kar se tiče vozne steze, tudi vi niste prav. Seveda lahko pride do takšnih p / doma in zdravnikov, toda do sedaj sem, nasprotno, naletel na nekoliko fanatično (po mojem mnenju) predstavitev GW "množicam". ) Tj kategorično ni svetoval steklenice in dude. Prisežem, če vidijo dude. Bilo je tako težko teči za dopolnilno hrano - medicinska sestra je skrbela za steklenice s steklenicami in bilo je vredno priti na "zalivališče" nove mame, takoj za njo pa je bilo veliko pojasnil in pojasnil, zakaj ni bilo potrebno. Pravzaprav, v mnogih primerih, in prepovedal in ni dal steklenico. Seveda borbe niso dosegle :), ampak vse sile medicinskega osebja so bile postavljene, da so mame postavile na pravo pot.
In samo pojasnijo in pokažejo, kako dati dojki in jim rečemo, naj trpijo jok in razpoke, itd., Vendar ne dajo steklenice. in še nikoli nisem videl nasprotne želje, da bi steklenico od prvega dne postavil na najmanjši problem. Mogoče sem imel srečo z bolnišnico - bilo je 9-ka. Toda moji prijatelji (v drugih porodnišnicah) so imeli enako, kot sem opisal. 008:
Toda z vašim zadnjim stavkom - popolnoma se strinjam: cvet: PPS!

No, imaš srečo: cvet:. To govorim o tem, da ste kasneje vzeli otrokovo prsi;).
Seveda je treba otroka nahraniti, če mati sama tega ne more storiti zaradi zdravstvenih razlogov in razlogov, vendar ne, če otrok ne vzame prsi takoj. Nisem si želel prsti od dekleta v našem oddelku, tako da so jo prvi dan začeli hraniti iz steklenice!
Na račun RD sem jasno zapisal, da je to storjeno v 18. decembru, vsaj pred letom dni, in pisal sem o določeni RP, ker sem tam sam rodil.

Bag v bolnišnico.

Ustvarite račun ali se prijavite za komentiranje

Če želite pustiti komentar, morate biti član.

Ustvarite račun

Prijavite se za račun. To je enostavno!

Prijavite se

Ste že član? Prijavite se tukaj.

Trak aktivnosti

Prekleti ljubitelji psov!

UlaUlianna je komentirala Babina vprašanja v vprašanjih

Kaj storiti s hišnimi ljubljenčki med nosečnostjo

TerryF je komentiral vprašanja olgadyadichkine v vprašanjih

Marca trakovi bodo prinesli tiste, ki so zelo, zelo čakajo!

Galink @ je odgovoril na v uporabniškem imenu osebe v temi teme)

Po načinu prenosa, počutju, praznjenju itd.

albina je odgovorila na temo Alenka_Pelenka // Reproduktivne tehnologije: AI, IVF, ICSI

Knjiga za 300. čas

लीना je komentiral vprašanje uporabnika Puzyuha v vprašanjih

Bakteriofag, ki je bil predpisan?

Dodatno vprašanje v vprašanjih

Se je ločila.

* Julinka * je komentirala uporabniško vprašanje • · • ● v vprašanjih

86976141-BFD3-4355-9605-0E833C60DD6C.jpeg

Matilda48 je komentiral sliko v Zhenulkini uporabniški galeriji v slabih pozitivnih testih

Vaš zadnji nakup

Mama_daragaya je komentiral Rybolyjevo vprašanje v vprašanjih

Rdečica na muco fanta 3 let.

Milums je komentiral vprašanje uporabnika // Evita // v vprašanjih

Kaj vzeti v bolnišnico?

Za rojstvo: - 2 mineralni steklenici negazirane vode na polnilnih policah mobilnih telefonov (odstranite 2 izvoda iz vseh dokumentov, za vsak slučaj) - pralni copati
Rodila sem svojega moža: Za vas: - podstavke za podstavke (1 paket-10 kosov, v lekarnah) -2-3 kose novih hlačk - Baby milo (1 kos, umijte si roke) - higienske izdelke (krtača, pasta, dezik, glavnik) -kosm etika (na izjavi je treba biti lepa)) - nogavice 100% bombaž (2-3 kose, nova) -ed hrana (skuta, zelena jabolka, kruh (brez dodatkov), mineralna voda, mazilo za bradavice (bepanten) )
Za otroka: plenice (vzel sem najmanjši Pampers, vendar je odvisen od pričakovane teže otroka, 1 pakiranje po 25-30 kosov) - mokri robčki (vzel sem pampers sensitiv so parfumski, 2 pakiranja po 60 kosov) - majhen otrok (lahko kupite) eno milo za dojenčke z razpršilnikom zase in za otroka in vse, vzel sem Johnsonove kopalne obleke (oblačila sem vnašal v bolnišnico, tam so bile dane tudi plenice, tako da mi obleke niso bile koristne) - plenice (če porodnišnice niso bile dane, vnaprej preberite, 5 Flanelovi koščki, 3 kosa so topli) - zelena-duda (če želite, nisem vzel dude iz bolnišnice, vzamem majhno, zrasta, 0+) na ekstrakta: Za vas, no, v tem zaporedju odezhdaDlya otrok: -Ni se rešili, smo raspashenki, plenice in krzno ovojnico. Poglejte v internet.
Domov: Za vas: - blazinice (močne, 5 kapljic) - povoj (nisem nosila) - steklenica za dojenje (nisem nosila, neprijetno, kupila sem nekaj športnih tem) - blazinice za prsne prsi (nisem uporabila, izčrpala roke), obstajajo ročni, obstajajo električni, boste prišli, če je veliko mleka, mož bo kupil, ali vnaprej vzeti dekleta)

Za otroka: Komplet prve pomoči: - za Lenko - cev za parne tekočine (v lekarni) - espumizan v kapljicah ali sabsimplex (v lekarni) za kolike (nismo imeli kolike - ga ne kupimo vnaprej) - zasebni otroci za otroke, s tamponi za zapestje za otroke - fenistil v kapljicah (od alergij, prav tako ni vnaprej kupil) -nurofen (en svečnik) - otrokovo klistir (lahko se uporablja za predvideni namen in na splošno je primerno sesati iz bradavice iz nosu) -kalmgel (to bo potrebno pozneje, ko bodo zobje rezani) (2 kosa, je primerno, da jim zdravil, to je samo v primeru) čevlji zajema (20 kosov, vložek Medicinska sestra in zdravnik, ko bosta prišla, vam bosta dala obleko) - Medicinske maske (2-3 kose, če se nekdo nenadoma razboli, jih nosi) - mangan (vzemite kozarec, raztresite ga, da bo temno, dobro premešajte. in pred kopanjem dodajte malo kopeli (dokler ne bledo rožnate barve), dokler otrok ne zdravi popka, koper ali plantex (v lekarni, to je iz otrokove kolike, za profilakso in espumizan v kapljicah ali podzaprt, če je trebuh) že boli) -hid krema
Pohištvo za otroško posteljico za kopanje (nismo vam prišli, smo se kopali prvi teden, veliko jokali, kopali smo se v velikem, ni bilo solz) - kopel za kopel (bolje vzemite viseči mreži ali krpo, bolj udobne in varnejše) (tukaj, kot želite, lahko kupite kamod, ali pa imate samo mizo) - invalidski voziček (upoštevali bomo tudi pohištvo, vzemite z napihljivimi kolesi, imamo tak Prampol Marti Maxi, se mi zdi najboljši, še posebej za zimo toplo, se vlečem iz nje.) - vrečko za mamo (navadno prihaja v paketu z vozičkom) o sploh ni potrebno, vendar jih veliko kupi, da je lažje, otroka postavite, ga pripeljete v kuhinjo, kuhate, delate stvari) - osvežilec zraka / vlažilec zraka (to tudi ni potrebno, vendar je zaželeno)
Za kopanje: kopalna garnitura (velika brisača z vogalom, majhna brisača in rokavica) -2 kopalna mila (pranje johnsons baby mila-pena, tekočina) - termometer (opazujte tempo vode) - krog za kopanje (oblečen okoli vratu) in otrok plava, kul stvar, samo neumen
Za spanje: set v jaslicah (deska, odeja, ne spomnim se več, kaj je v setih) ps. v posteljico ne postavljajte vzglavnika - posteljnina (2-3 kompleta) - premična (obešanje igrače, obešanje na posteljo, predenje, predvajanje glasbe (otrok se začne odzivati ​​od meseca); kupite ločeno, potrebujete ali ne, sami se odločite)
Gospodinjske kemikalije: - Pralni prašek (imamo otroke Amwaya) - tekočina za pomivanje posode (Amway)
Za hrano: - Krtače za pomivanje posode - Nekaj ​​steklenic po 120 ml (najsodobnejše steklenice se štejejo za najboljše, svetujem) - Otroška mešanica (nekdo bo kasneje imel mleko, naj bo za vsakega gasilca kakšno mešanico? Vprašajte, kakšno mešanico dobite, če otrok nima alergij in nima bolečine v trebuhu, kupite, jaz sem vzel nutrilon 1 (del) - Sterilizator / predgrevalnik steklenic za živila (sem ga prvič uporabil, potem sem spoznal, da hitreje in bolj udobno segrejemo v vreli vodi in odstranimo nafig, po pranju pa samo umivamo utylki vrelo vodo in ne steriliziramo, se odločimo sami, ga potrebujete ali ne) -bloki (2 kosa, deklica ni vzela dojk, tako da se steklenica ni navadila, dekantirala in napajala z žlico)
Oblačila: - Če se vlečete, potem 10 lahkih plenic in pet toplih (nisem jih sploh potrebovali) - Toplo in lahkotno ogrevanje za hišo, 3-nogavice-obleke-kombinirane obleke. Če je težko, piši.
Higiena: Škarje z zaobljenimi konci (imamo, vendar niso udobne, rezane in rezane z običajnimi, ko dojenček spi) -Pod plenicami! Nafig kremo in prašek, vzamete običajno sončnično olje, nalijte v kozarec. Lonec postavite na peč, položite krpo na dno lonca in tam postavite kozarec masla. Napolnite z vodo, da bo olje v kozarcu zaprto. Voda zavre, počakajte nekaj minut in izklopite, ohladite olje. Z modernimi sredstvi sem se motila, vendar ne vem, kakšne so težave z nafto, poceni, hitro, priročno. Glede na pervosti, po vsakem kopanju je potrebno mazati organe, duhovnika, pod licami, pod pazduho, vse gube) -podguznik (odločite se sami, Merilis velja za najboljšega, vendar mi ni bilo všeč, kupil sem plenico za kea, zdaj plenico aktivnega dojenčka) -mene plenice (zdaj plenice) Če želite, ga sploh nisem uporabil) - krtačo in robčki za česanje (kupite s posodo, je zelo priročno, je taka plastična škatla, potegnili prtiček, zaprli škatlo)
Potrebujete uteži (opcijsko) - noč (po izbiri) - baby monitor (opcijsko) - termos (imamo preprosto peno, vendar dobro avent) - nosite (neobvezno, veliko dojenčkov je na pol poti) - avtomobilski sedež (obvezen, vendar če ga ne nosite, ni potreben)
Za voziček-vzmetnice (nismo imeli in ne razumemo, zakaj je) -razhezhdnik-pokrovi na kolesih-maskirno mrežo
Potem bo treba kupiti skakalci (od 5-6 mesecev), dobave (od 6 do 7 mesecev), vodenje (od 5-6 mesecev), stol za hranjenje (od 6-7 mesecev)

Za rojstvo: - 2 mineralni steklenici negazirane vode na polnilnih policah mobilnih telefonov (odstranite 2 izvoda iz vseh dokumentov, za vsak slučaj) - pralni copati
Rodila sem moža Za vas: -Posler enodelne blazinice (1 paket-10 kosov, v lekarnah) -2-3 kosov novih hlačk-Baby milo (1 kos, umijte si roke) -higienski izdelki (čopič, pasta, dezik, glavnik ) -kozmetiko (biti lepa pred izpustom)) - 100% bombažne nogavice (2-3 kosi, nove) - meso (skuta, zelena jabolka, kruh (brez dodatkov), mineralna voda, mazilo za bradavice ( bepanten)
Za otroka: plenice (vzel sem najmanjši Pampers, vendar je odvisen od pričakovane teže otroka, 1 pakiranje po 25-30 kosov) - mokri robčki (vzel sem pampers sensitiv so parfumski, 2 pakiranja po 60 kosov) - majhen otrok (lahko kupite) eno milo za dojenčke z razpršilnikom zase in za otroka in vse, vzel sem Johnsonove kopalne obleke (oblačila sem vnašal v bolnišnico, tam so bile dane tudi plenice, tako da mi obleke niso bile koristne) - plenice (če porodnišnice niso bile dane, vnaprej preberite, 5 Flanelovi koščki, 3 kosa so topli) - zelena-duda (če želite, nisem vzel dude iz bolnišnice, vzamem majhno, zrasta, 0+) na ekstrakta: Za vas, no, v tem zaporedju odezhdaDlya otrok: -Ni se rešili, smo raspashenki, plenice in krzno ovojnico. Poglejte v internet.
Domov: Za vas: - blazinice (močne, 5 kapljic) - povoj (nisem nosila) - steklenica za dojenje (nisem nosila, neprijetno, kupila sem nekaj športnih tem) - blazinice za prsne prsi (nisem uporabila, izčrpala roke), obstajajo ročni, obstajajo električni, boste prišli, če je veliko mleka, mož bo kupil, ali vnaprej vzeti dekleta)

Za otroka: Komplet prve pomoči: - za Lenko - cev za parne tekočine (v lekarni) - espumizan v kapljicah ali sabsimplex (v lekarni) za kolike (nismo imeli kolike - ga ne kupimo vnaprej) - zasebni otroci za otroke, s tamponi za zapestje za otroke - fenistil v kapljicah (od alergij, prav tako ni vnaprej kupil) -nurofen (en svečnik) - otrokovo klistir (lahko se uporablja za predvideni namen in na splošno je primerno sesati iz bradavice iz nosu) -kalmgel (to bo potrebno pozneje, ko bodo zobje rezani) (2 kosa, je primerno, da jim zdravil, to je samo v primeru) čevlji zajema (20 kosov, vložek Medicinska sestra in zdravnik, ko bosta prišla, vam bosta dala obleko) - Medicinske maske (2-3 kose, če se nekdo nenadoma razboli, jih nosi) - mangan (vzemite kozarec, raztresite ga, da bo temno, dobro premešajte. in pred kopanjem dodajte malo kopeli (dokler ne bledo rožnate barve), dokler otrok ne zdravi popka, koper ali plantex (v lekarni, to je iz otrokove kolike, za profilakso in espumizan v kapljicah ali podzaprt, če je trebuh) že boli) -hid krema
Pohištvo za otroško posteljico za kopanje (nismo vam prišli, smo se kopali prvi teden, veliko jokali, kopali smo se v velikem, ni bilo solz) - kopel za kopel (bolje vzemite viseči mreži ali krpo, bolj udobne in varnejše) (tukaj, kot želite, lahko kupite kamod, ali pa imate samo mizo) - invalidski voziček (upoštevali bomo tudi pohištvo, vzemite z napihljivimi kolesi, imamo tak Prampol Marti Maxi, se mi zdi najboljši, še posebej za zimo toplo, se vlečem iz nje.) - vrečko za mamo (navadno prihaja v paketu z vozičkom) o sploh ni potrebno, vendar jih veliko kupi, da je lažje, otroka postavite, ga pripeljete v kuhinjo, kuhate, delate stvari) - osvežilec zraka / vlažilec zraka (to tudi ni potrebno, vendar je zaželeno)
Za kopanje: kopalna garnitura (velika brisača z vogalom, majhna brisača in rokavica) -2 kopalna mila (pranje johnsons baby mila-pena, tekočina) - termometer (opazujte tempo vode) - krog za kopanje (oblečen okoli vratu) in otrok plava, kul stvar, samo neumen
Za spanje: set v jaslicah (deska, odeja, ne spomnim se več, kaj je v setih) ps. v posteljico ne postavljajte vzglavnika - posteljnina (2-3 kompleta) - premična (obešanje igrače, obešanje na posteljo, predenje, predvajanje glasbe (otrok se začne odzivati ​​od meseca); kupite ločeno, potrebujete ali ne, sami se odločite)
Gospodinjske kemikalije: - Pralni prašek (imamo otroke Amwaya) - tekočina za pomivanje posode (Amway)
Za hrano: - Krtače za pomivanje posode - Nekaj ​​steklenic po 120 ml (najsodobnejše steklenice se štejejo za najboljše, svetujem) - Otroška mešanica (nekdo bo kasneje imel mleko, naj bo za vsakega gasilca kakšno mešanico? Vprašajte, kakšno mešanico dobite, če otrok nima alergij in nima bolečine v trebuhu, kupite, jaz sem vzel nutrilon 1 (del) - Sterilizator / predgrevalnik steklenic za živila (sem ga prvič uporabil, potem sem spoznal, da hitreje in bolj udobno segrejemo v vreli vodi in odstranimo nafig, po pranju pa samo umivamo utylki vrelo vodo in ne steriliziramo, se odločimo sami, ga potrebujete ali ne) -bloki (2 kosa, deklica ni vzela dojk, tako da se steklenica ni navadila, dekantirala in napajala z žlico)
Oblačila: - Če se vlečete, potem 10 lahkih plenic in pet toplih (nisem jih sploh potrebovali) - Toplo in lahkotno ogrevanje za hišo, 3-nogavice-obleke-kombinirane obleke. Če je težko, piši.
Higiena: Škarje z zaobljenimi konci (imamo, vendar niso udobne, rezane in rezane z običajnimi, ko dojenček spi) -Pod plenicami! Nafig kremo in prašek, vzamete običajno sončnično olje, nalijte v kozarec. Lonec postavite na peč, položite krpo na dno lonca in tam postavite kozarec masla. Napolnite z vodo, da bo olje v kozarcu zaprto. Voda zavre, počakajte nekaj minut in izklopite, ohladite olje. Z modernimi sredstvi sem se motila, vendar ne vem, kakšne so težave z nafto, poceni, hitro, priročno. Glede na pervosti, po vsakem kopanju je potrebno mazati organe, duhovnika, pod licami, pod pazduho, vse gube) -podguznik (odločite se sami, Merilis velja za najboljšega, vendar mi ni bilo všeč, kupil sem plenico za kea, zdaj plenico aktivnega dojenčka) -mene plenice (zdaj plenice) Če želite, ga sploh nisem uporabil) - krtačo in robčki za česanje (kupite s posodo, je zelo priročno, je taka plastična škatla, potegnili prtiček, zaprli škatlo)
Potrebujete uteži (opcijsko) - noč (po izbiri) - baby monitor (opcijsko) - termos (imamo preprosto peno, vendar dobro avent) - nosite (neobvezno, veliko dojenčkov je na pol poti) - avtomobilski sedež (obvezen, vendar če ga ne nosite, ni potreben)
Za voziček-vzmetnice (nismo imeli in ne razumemo, zakaj je) -razhezhdnik-pokrovi na kolesih-maskirno mrežo
Potem bo treba kupiti skakalci (od 5-6 mesecev), dobave (od 6 do 7 mesecev), vodenje (od 5-6 mesecev), stol za hranjenje (od 6-7 mesecev)